1 st "Bas abbonemang" tillagd i varukorgen.

Guide
Guide

PR-Plan

PR står för public relations och är något som är viktigt för de flesta företag, stora som små. PR är inget man betalar för, det är förtjänad media som man som företag kan få till exempel om man delar en intressant nyhet. Det krävs alltså oftast både nyhetsvärde och en intressant vinkel för att skapa genomslag.

En PR-plan ger vägledning och riktning för hur PR-arbetet ska läggas upp. PR-planen specificerar hur ni lägger upp arbetet för att bygga relationer med media, influencers och andra relevanta målgrupper. Att skapa en PR-plan för sitt företag är något de flesta kan göra, och det kommer bidra till att göra PR-arbetet mer effektivt och proaktivt.

Innehållsförteckning
  1. Syfte
  2. Affärsmål & PR-mål
  3. Olika texttyper
  4. Kontakt med media
  5. Tips för mediapitch
  6. Målgrupper
  7. Kriser
  8. Talesperson
  9. Nyhetsvinklar
  10. Budskap
  11. Tonalitet
  12. Omvärldsbevakning
  13. Aktivitetsplan
Kategori

För att läsa innehållet i en guide måste du ha ett aktivt abonnemang på tjänsten Dokument Bas eller köpa guiden styckvis. Har du inget abonnemang idag och vill veta mer om tjänsten? Ring oss på telefon 08-408 066 51 eller boka en demo så hjälper vi dig!

För att se exempel på hur en guide är uppställd, se Att anställa.

Kassa

Välj kundtyp
Välj leveranssätt
Hur vill du få din leverans?
  • Saknas konto, skapas ett (kostnadsfritt). Alltid tillgängligt via vår tjänst.
Företags- och användaruppgifter
Företagsuppgifter
Faktureringssätt
Kontaktuppgifter Denna person blir också administratör för kontot
Din varukorg
Alltid på Sign on
Uppgradera till abonnemang

Du får pengarna tillbaka om du uppgraderar till ett abonnemang inom 30 dagar.

Din varukorg är tom