1 st "Bas abbonemang" tillagd i varukorgen.

Guide
Guide

Sociala medier

Sociala medier är en viktig kanal för ett aktivt varumärkesbyggande. En genomtänkt strategi hjälper ditt företag att skapa en enhetlig och konsekvent bild av varumärket på olika plattformar. Tydliga mål och riktlinjer för kommunikationen bör sättas upp och allt som delas på sociala medier bör vara intressant för kunden/målgruppen. En enkel tumregel är att tänka på “The 3 E's of Social Media”; Entertain, Engage och Educate.

Innehållsförteckning
  1. Strategi för sociala medier
  2. Syfte - Varför finns ni på sociala medier
  3. Välja rätt kanal/kanaler
  4. Målsättningar
  5. Tonalitet
  6. Content Strategi
  7. Content pillars/Teman
  8. Utvärdering
Kategori

För att läsa innehållet i en guide måste du ha ett aktivt abonnemang på tjänsten Dokument Bas eller köpa guiden styckvis. Har du inget abonnemang idag och vill veta mer om tjänsten? Ring oss på telefon 08-408 066 56 eller boka en demo så hjälper vi dig!

För att se exempel på hur en guide är uppställd, se Att anställa.

Kassa

Välj kundtyp
Välj leveranssätt
Hur vill du få din leverans?
  • Saknas konto, skapas ett (kostnadsfritt). Alltid tillgängligt via vår tjänst.
Företags- och användaruppgifter
Företagsuppgifter
Faktureringssätt
Kontaktuppgifter Denna person blir också administratör för kontot
Din varukorg
Alltid på Sign on
Uppgradera till abonnemang

Du får pengarna tillbaka om du uppgraderar till ett abonnemang inom 30 dagar.

Din varukorg är tom