1 st "Bas abbonemang" tillagd i varukorgen.

Guide
Guide

Konflikthantering

Konflikt är ett laddat ord för många människor. Det blir något som skaver, irriterar och kan bli något dramatiskt, svårt och stort om man inte löser det i tid. En konflikt behöver inte nödvändigtvis vara något negativt i sig utan kan vara en positiv lösning på ett problem om det hanteras på rätt sätt.

Innehållsförteckning
  1. Vad är en konflikt
  2. Hur är en konflikt uppbyggd
  3. Orsaker till konflikten – vad bråkar man om?
  4. Hur eskalerar en konflikt? Olika faser
  5. Lösa konflikten
  6. Individnivå – att ge feedback
  7. Medlingssamtal – trepartssamtal
  8. Sista utvägen – surdegen
  9. Heta och kalla konflikter
  10. Råd till en part som själv är delaktig i konflikten
  11. Förebygga konflikter
  12. Tänk på att – Tips
Kategori

För att läsa innehållet i en guide måste du ha ett aktivt abonnemang på tjänsten Dokument Bas eller köpa guiden styckvis. Har du inget abonnemang idag och vill veta mer om tjänsten? Ring oss på telefon 08-408 066 56 eller boka en demo så hjälper vi dig!

För att se exempel på hur en guide är uppställd, se Att anställa.

Kassa

Välj kundtyp
Välj leveranssätt
Hur vill du få din leverans?
  • Saknas konto, skapas ett (kostnadsfritt). Alltid tillgängligt via vår tjänst.
Företags- och användaruppgifter
Företagsuppgifter
Faktureringssätt
Kontaktuppgifter Denna person blir också administratör för kontot
Din varukorg
Alltid på Sign on
Uppgradera till abonnemang

Du får pengarna tillbaka om du uppgraderar till ett abonnemang inom 30 dagar.

Din varukorg är tom